Asukkaalle

Tärkeää tietoa meillä majoittumisesta.

Asiakaspalvelu

Hyvä tietää

Huoneisto valmis tulopäivänä klo 16. Saat viimeistään tuntia ennen tekstiviestillä ja sähköpostilla henkilökotaisen koodin, jolla pääset sisään Kotiin. Huoneistostasi löydät kirjeen, jossa on hyödyllistä tietoa asumisestasi ja asuntoon liittyvistä asioista.

Huoneistomme ovat täysin kalustettuja ja varusteltuja. Mikäli toivot jotain lisävarusteita tai maksullisia lisäpalveluita ole yhteydessä asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme on paikalla arkisin 8-17 ja hätätapauksien varalta puhelimitse 24/7.

Huoneistosi siivotaan kerran viikossa, ensimmäisen kerran n 7 vrk saapumisesi jälkeen. Siivouksen yhteydessä henkilökuntamme tarkistaa koneiden ja laitteiden toimivuuden, vaihtaa vuodevaatteesi, täydentää tarvittaessa pesuaineet, saippuat, wc paperit yms. Mikäli havaitset, että huoneistossasi on jokin rikki, ole viipymättä yhteydessä asiakaspalveluun.

Sinulla on mahdollisuus tilata erilaisia maksullisia lisäpalveluita kuten lisäsiivous, kaupassa käynti, lentokenttäkuljetus tai voimme hankkia sinulle liput illan lätkämatsiin tai oopperaan. Kysy asiakaspalvelustamme lisää.

Uloskirjautuminen on klo 11. Mikäli tarvitset myöhäisempää uloskirjautumista, kysy mahdollisuudesta asiakaspalvelustamme. Lobby ja matkalaukkujen säilytys ovat käytössäsi koko lähtöpäivän. Lähtiessäsi varmista että ikkunat ja ovet ovat kiinni, koneet ja laitteet kytketty pois päältä ja valot sammutettu. Loppusiivous kuuluu palveluumme. Tyhjennä ystävällisesti kaapit omista tavaroistasi ja ruokatarvikkeista ja vie roskat jäteastioihin.

  • Ilmoita asiakaspalveluun mikäli lähtösi on klo 11 jälkeen
  • Tyhjennä kaapit omista tavaroistasi, tarkasta myös yöpöytä ja kylpyhuoneen peilikaappi.
  • Muista ottaa mukaan myös matkapuhelimen ja tietokoneesi laturit
  • Tyhjennä keittiön kaapit ja jääkaappi ruokatarvikkeista ja vie roskat jäteastioihin
  • Sulje ikkunat, ovet valot ja vesihanat
  • Sulje liesi, kahvinkeitin ja silitysrauta
  • Kerro meistä kaverillesi